Na internetu se poslední dobou objevuje více a více nepravdivých či neúplných informací, které zkreslují názory běžných uživatelů a často vedou k nenávisti, neporozumění či zmatení.
Po vzoru Googlu se nyní i Bing rozhodl s tímto problémem bojovat a to pomocí speciálního označení, které návštěvníkovi umožní lépe rozpoznat, zda se jedná o výmysly nebo fakta. Jakékoli informace, které na webu zveřejníte tak můžete tímto tagem jednoduše označit a ulehčit návštěvníkovi orientaci v textu i celém obsahu. Využití tagů je jednoduché, rychlé a lze jej použít u jakéhokoli typu obsahu (obrázky, text, videa).
Pokud se chystáte tento tag na svém webu použít, obsah by měl splňovat následující kritéria:
Vzhledem k provedeným změnám je možné, že se brzy dočkáme prověřených faktů i přímo ve vyhledávání. Koneckonců hlavní rival Bingu, Google, tuto funkci využívá již několik měsíců a uživatelé jsou s ní spokojení.
Výhodou nasazení této funkce přitom není jen potěšení návštěvníků, ale i celkový vliv na nepravdivé a často i záměrně lživé šíření informací. Tento fenomén v posledních pár letech citelně zesílil a to takřka ve všech oblastech. Politika, životní prostředí, finance nebo i historie jsou odvětvími, u kterých nalezneme na internetu chybné informace, které mají dopad na nálady ve společnosti, ale i každodenní život.