Od svého prvního debutu v roce 2011, Periodická tabulka SEO úspěchů od webové stránky Search Engine Land se stala celosvětově známým nástrojem, který profesionálové vyhledávání využívají a spoléhají na něj, aby jim pomohl lépe pochopit esenciální elementy k úspěšné SEO strategii. A zatímco většina základů optimalizace pro internetové vyhledávače buďto zůstala stejná nebo se stala trošku širší v definici, spousta se také změnila, stejně jako se měnil za ta léta internet, kdy se stával více mobilní, instantně přístupný a také souladný s novými zařízeními, které se mohou k internetu připojit.
Připojte se proto k expertnímu editačnímu týmu z webové stránky Search Engine Land, zatímco budou vysvětlovat do podrobna elementy, které jsou naprosto kritické, teprve se objevují nebo právě byste se jim měli vyhnout za každou cenu v moderní SEO strategii. Registrujte se již nyní pro „Elementy SEO – objevování Periodické tabulky SEO faktorů 2019“.
Kdo tam vlastně bude mluvit:
Ginny MArvin: Ginny spravuje každodenní editační operace napříč všemi publikacemi Third Door. Ginny také píše o tématech placeného marketingu online, kde zahrnuje zejména placené vyhledávání, placené sociální sítě, zobrazení a retargeting pro Search Engine Land, Marketing Land a MarTech Today. S více než patnácti lety zkušeností v marketingu, kdy zastávala celou řadu in-house ale i agenturních manažérských pozicí.
Detlef Johnson: Detlef je editorem ve společnosti Third Door Media a také přispívatel u sloupců „Technického SEO pro vývojáře“ na internetové webové stránce Search Engine Land. Detlef je také jedním z původní skupiny pionýrů – správců webu, kteří zavedli profesionální SEO před více než dvaceti lety.
Barry Schwartz: Barry je zpravodajský editor u Search Engine Land a také majitel společnosti RustyBrick, firma pro internetový consulting v New Yorku. Také vede Search Engine Roundtable, populární blog o vyhledávání a SEM tématech.
Greg Sterling: Greg je přispívající editor na webu Search Engine Land. Prozkoumává a píše o propojení mezi digitální a offline komercí. Je to také viceprezident pro Strategii a Postřehy pro Local Search ASsociation.