Google nyní dává hotelům způsob, jak mohou se zákazníky daleko více komunikovat ohledně některých jejich nabídek.
Google nedávno oznámil na jejich pomocných fórech, že hoteloví operátoři nyní mohou zadat jejich časy pro check-in i check-out přímo do Google My business. Následně se zobrazí tato informace pro hledající, kteří se ohledně těchto časů snaží zjistit nějaké informace.
Oznámení. Kara Jancourtz, komunitní manažer z Google My business týmu, sdělil, že: „Jsme potěšeni vám oznámit, že hotely nyní mohou přidat jejich check-in a check-out časy do jejich business seznamů v Google My business…tato informace pomůže spoustě zákazníkům, když budou hledat, kdy by pokoje měly být připraveny a kdy by pokoje měli opustit.“
Poznamenejte si, že tato funkce je dostupná pouze pro hotely!
A jak tedy zadám tyto časy do Google My business?
Abyste mohli tyto časy zadat, stačí následovat těchto šest jednoduchých kroků:
Jak to vlastně vypadá? Brad Brewer sdílel svůj snímek obrazovky na LinkedIn, jak to vlastně vypadá, když hotely zadají tuto informaci.
Proč na tom záleží? Poskytnutím co nejvíce informací do Google My business pomůže zákazníkům vyhledat ten nejlepší hotel a jeho služby, o kterých se následně mohou dozvědět na jednom místě. Lépe informovaní zákazníci jsou často šťastnější zákazníci. To také může vést k daleko lepším recenzím u vašich místních seznamů.