Jednočíselný růst obratu pro inzerci ve vyhledávání.
S navýšením zhruba jen devět procent ve čtvrtém kvartálu, v porovnání s minulým rokem, se neustále zpomaluje růst inzerce ve vyhledávání, je to horší než všichni čekali minulý kvartál, to alespoň potvrdila Amy Hood, CFO společnosti, během zveřejnění obratů ve čtvrtek večer.
Inzerce ve vyhledávání a její obrat porostly o sto osmdesát čtyři milionů ročně, byť Microsoft nijak nepopsal, jaký byl celkový obrat z vyhledávání pro tento kvartál.
Hood uvedla, že inzerce ve vyhledávání zažila nižší četnost než společnost očekávala a že růst byl poháněn hlavně vyšším ziskem za vyhledávání.
LinkedIn zpomalení pokračuje.
Proč by nás to mělo zajímat.
Bing Ads, které byly nedávno přejmenovány na Microsoft Advertizing na konci dubna, zvýrazňují širší nabídku pro skupinu inzerentů kromě inventáře vyhledávání a dat. Umělá inteligence a LinkedIn data pro cílení reklam otevřely příležitosti pro Microsoft ADvertizing pro daleko ambicióznější a zajímavější věci než jednoduché sledování kroků Google. Stále, četnost je velký problém, hlavně na mobilních zařízeních a je jasné, že společnost se s tím bude prát ještě dlouho.
Google zachvíli ohlásí obrat za druhé čtvrtletí (příští týden), ale také zaznamenal zpomalení obratu z reklam za minulé čtyři kvartály.
Microsoftův byznys v inzerci vyhledávání zahrnuje především reklamy ve vyhledávání na Bingu a napříč celou sítí obecenstva Microsoftu, která nabízí původní reklamy na Outlooku, Msn.com a internetovém prohlížeči Microsoft Edge.
Microsoft dále podotkl – jak již učinil v každém čtvrtletí jeho 2019 fiskálního roku – že LinkedIn je neustále „na rekordní úrovni zapojení.“ LinkedIN neustále investuje do možností inzerce a technologií, které zahrnují zejména přidání cílení na základě podobnosti, cílení na zájem, které integruje Bing data vyhledávání a více než dvacet předdefinovaných firemních obecenstev pro cílení reklam na konci března. Na konci května, LinkedIn oznámil, že nedávno začal spolupracovat na tom, aby přetáhl na svou stranu platformu Drawbridge, která by měla popohnat zapojení reklam a výsledky pro inzerenty.
Zatímco je to stále dvojčíslo, LinkedIn obrat a jeho růst zpomalují už několik čtvrtletí. LinkedIn navýšil svou aktivitu o dvacet dva procent ročně, zatímco obrat vzrostl asi jen o dvacet pět procent ročně.